Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Sunday, April 14, 2013

GA -SWEET LIZAHANUM'S GIVEAWAY "Suka-suka nak bagi hadiah..........."


Hai adik2... kakak2.. manis2.. cumel2... Yeay !! saya join GA lagi.. Kali ini, mangsa GA saya adalah kak LizaHanum..

Alkisahhhhh.. pada satu ketika, Satu puluh haribulan empat tahun dua kosong satu tiga.... Haiiiiiippp.. Ada sorang kakak cantik murah hati mo kasi kita gifffffttttt.... Haaaaiiiipppp... Bulat-bulat mata niea mencari gambar yang diingini... Haiiiippp... Ada untung sabut timbul... Haiiippp.. Apa da ko merepek ni niea ooooiiii...

Impian dan niat di hati nak instax camera nun... yang 7s pun bole 25s pun bole.. Mahal ? Itu hanya impian di hati... hehe tapi kalau ade yang sudi nak bagi seluas padang sekolah sebelah umah jiran depan sket niea tadahkan.. Syoknya... !! Hari-hari senyum meleret sampai ke telinga.. Wiwitt yang macam gambo di bawah ni..

  

Lagi-lagi kalau ada yang bermurah hati nak kasi...niea teringin sangat nak gunting bercorak ngan blackboard cumel macam nih... Bleh buat props and DiY ape-ape utk majlis niea nanti..

 

TQ kak Liza sebab wujudkan GA yang amat-amat....amat-amat menarik.. ku tertarik menarik-narik hati untuk menari-nari walau terpijak kaki sebelah... =) Dan moge Kak liza dimurahkan rezeki, dirahmatiNya selalu serta belog Kak Liza terus sukses...

Dan buat kawan-kawan yang nak sertai GA ni, Berikut merupakan syarat penyertaan...

Syarat-syarat penyertaan:

  1. Terbuka kepada semua follower lama dan baru (pastikan anda follow tuan punyer belog dulu yer...
  2. Buat n3 bertajuk -SWEET LIZAHANUM'S GIVEAWAY " Suka-suka nak bagi hadiah..........."....anda nyatakan hadiah mana yang ANDA paling suka kalau dapat SURPRISE HADIAH dari orang2 tersayang ataupun secret admire.
  3. Copy paste gambar di atas dan linkkan ke blog SWEET LIZAHANUM
  4. Tuliskan APA HADIAH YANG PALING ANDA SUKA kalau ada yang bermurah hati nak bagi HADIAH pada ANDA,kalau ada gambar HADIAH IMPIAN anda itu,boleh letak sekali.
  5. Tinggalkan link penyertaan di ruangan komen.. Kalo tak boleh komen di bawah n3 ini,tinggalkan jejak anda kat ruangan CHAT tu pun boleh.... 
  6. Tarikh tutup penyertaan adalah pada 20 APRIL 2013.
Oh ya !!! Surprise HADIAH akan menanti ANDA untuk 4 Orang yang berjaya menawan hati tuan punye belog untuk di pilih sebagai pemenang bertuah.

Harap-harap niea la orangnye yang bertuah tu nyer adoinyerr sangat suke la adoinyer..!! Love....


No comments:

Post a Comment