Tuesday, November 13, 2012

Istanbul.. I'm Coming..!!


Pengarah : Bernard Chauly
Penulis Skrip : Rafidah Abdullah
Produser : Red Films & Grand Brilliance
Pelakon : Lisa Surihani, Beto Kusyairy, Tomok, Aizat
Sinopsis filem Istanbul Aku Datang

Istanbul Aku Datang mengisahkan pelajar kolej, Lisa yang mahu membuktikan dia mampu menjadi isteri baik kepada tunangnya. Ia termasuk sanggup terbang ke Istanbul untuk bertemu tunangnya yang mengikuti pengajian dalam bidang perubatan di sana.

Dalam pengembaraannya di Istanbul, Lisa dapati bukan mudah mencari cinta sejati hinggalah dia bertemu dan jatuh hati dengan seorang artis yang menetap di sana.


Istanbul aku datang merupakan filem yang diarahkan oleh Bernard Chauly yang dibintangi oleh pelakon utama seperti Lisa Surihani,Beto Kusyairy,Tomok,Aizat dan ramai lagi.Pembikinan filem ini 100% di Istanbul,Turki.Filem ini juga dijangka menemui penonton pada tahun 2012 yang berkonsep romantik komedi.

Trailer Istanbul aku datang..



Hasil sumbangan : Facebook Istanbul Aku Datang


Niea Preview : 

Hahaha cam baguih ja nak review movie org.. =)

Petang tadi kua ngan dak-dak nie gi tengok muvie kat BP Mall.. sangat.. sangat... sangat 1000x sweet.. asik tersenyum-senyum ja dari stat muvie ni sampai abih.. terbayang-bayang lagi kecomelan lisa surihani tau.. ntah la bia la orang nak kata dia blakon cam kayu ka hape ka.. saya tetap suka dia.. chewahh..

Sama seperti filem hasil tulisan skrip Rafidah yang sebelum ni seperti pisau cukur.. gol n gincu.. karya kali ni sangat ringan.. menggelikan hati dan pergerakan citer yang sangat smooth dan menarik.. tak yah nak pening-pening pikir berat-berat.. yang penting rasa cam nak gi Istanbul la ni jugak.. hehe inchik berkenaan jom.. hahahah

No comments:

Post a Comment