Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, December 4, 2012

Crying Again

Da tiga hari aku dok menangis.. sedih sgt2.. tiap kali dgr suara dia nangis.. asal dgr sore ja nangis.. kejap ja masa berlalu.. bln lepas dia dapat panggilan training bomba.. ari ni stat.. utk 2bln pertama.. cam badan uniform hat len.. syarat pertama no communication..!!! tak kisah la surat ka.. mesej ka... tepon ka..

slama nih dia kol aku asyik merungut ja.. ngantuklah.. banyak kija la.. alih2 bila nak tinggal 3 hari bru nak teringat2.. tadi pun sib bek dia kol gak time da nak masuk da.. takde la rasa terkilan sgt... =)

Sometimes.. aku rasa sedih sgt aku tak dak nak mesej dia slalu.. kol dia slalu.. aku ingat aku bleh hidup tanpa dia.. tp tak sampai sehari aku da nangis sedu2.. yes admit it.. aku syg sgt2 kat dia.. aku rindu sgt2.. air mata dok mengalir lagi bila ingat kat dia... aku tau.. dia bukan gi mana pun.. kat terengganu tu ja.. tp mengenangkan 2 month without any communication.. agak sadis di situ.. nak2 lagi time nak exam nih.. dengan Projek Akhir lagi.. Selalu kalau aku ade masalah dia la org pertama aku cari.. Merajuk ngan org len ka.. marah ka... suka semua tuju kat dia.. Habis 2 bln nih aku nak ngadu kat sapa !!! aku tak nak wisaukan mak.. tak nak wisaukan ayah..

Ya aku tau.. Memang la dak2 ni kata dia pegi kejap ja.. kejap tak kejap sangat la.. for me, 2 bln kot.. da takdak da aku dengar suara dia.. pujukan dia..  marah2 dia..



Awak.. 
saya rindu awak da... !!! rindu sgt2.. saya tau awak kuat.. awak mampu hadapi suma cabaran.. untuk masa depan kita gak kan.. yang penting, awak jaga diri bek2 ehh...  pedulikan apa orang len nak kata.. awak kata nak jadi best skuad kan.. buktikan ehh.. 

Awak.. 
saya tau macam-macam awak pikir.. saya tau awak anak yang bertanggung jawab.. saya tau awak berat ati nak tinggalkan family awak tadi.. insyaAllah family awak selamat.. Amin.. Moge Allah melindungi perjalanan mereka..

Awak.. 
jangan sedih2 lagi ehh.. saya tau awak wisau sgt2 saya sorg2 kat johor nih.. saya pun wisau keadaan awak kat sana.. Wisau sgt2.. tapi.. awak pun tau kan saya kuat... =) saya kat power rangers versi pompuan.. hehe.. 

Awak..
saya mintak awak percaya saya ja.. dan saya harap laluan hidup awak diberkatiNya selalu.. InsyaAllah saya akan buat yang terbaik ehh.. belajar rajin2.. utk keluarga saya dan awak juga..

Luv u Awak.. Mr S

No comments:

Post a Comment