Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 20, 2012

wordless wednesday - angin kot..

aii.. ari ni sgt2 frust ape yg diharap benar2 mengecewakan.. dari last week tunggu baju tunang tak sampai2.. sib bek ari ni sampai.. tp sampai2 ya adoii.. sgt la besar.. gedabak.. terkilan sgt rase.. tau la aku tmph hat murah ja.. n aku nih sememangnye badan bsr.. ok fine saiz 44.. tp yang aku dapat nih da mcm saiz 48.. besar.. !! menggelebeh.. tak mcm saiz 44 biasa..elok lg baju yang aku beli ri tu.. even saiz 46 tp sedap gak pki.. ini.. 44.. hello.. aku tau la aku besar.. ko tailor.. pk la sket.. elok ke tak customer pakai.. mcm la ko tak tau.. da bdn customer ko besar lg mo buat besar gabak.. nyesal aku tempah.. ken tdg pun jenis terhape2.. angin toll !! sabtu nih nak kna gi kl mtk akak umh sewa dlu tolong ote.. sgt2 sedih.. =(

No comments:

Post a Comment