Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 4, 2012

Mad Monday.. Sudah jatuh tangga 2kali..

salam.. ni sambungan n3 (Trouble Thursday) ritu.. ari jumaat pagi tuh trus berdezzup nek keta.. tp yg tak syok nyer sampai sane bas tuh da gerak da la plak.. huhu.. dugaan.. manenye tak.. grk dr umh da kul 8.. bleh plak le ank sdare sy nih pi bank-in wit dulu.. huhu ala.. tlepas bas la pulak.. alih2 burn tiket bli baru.. tak syok nek kkkl klu nek trans da dpt belas kesian da.. huh..

saptu pg.. gi umh Mr. S ngan mak ayah.. cian dier.. terjengkot2 jln.. leba katenya.. muka kna 60 jahitan.. sakit.. =( menitik air mata aku tgk.. tp.. malunyer bleh lak mak aku citer kat family Mr S aku nangis2 ckp nak blik.. huhu malu2...

malam.. =( da jatuh tangga 2 kali.. di jln yg sama Mr S accident.. aku accident.. keta indon hentk blakang.. time tu kat lampu isyarat.. ngaku gak la aku brek agak lambat tp jauh lg dr keta depan.. alih2 ade mamat indon tlajak.. bang !! mak aku da mrh2.. sib bek pas tu die cool blik.. ayah gtau bkn salah aku... mamat indon takde lesen.. jahat !!!.. keta dpn plak keta cina.. sib bek takde rosak sgt.. calar ja.. keta mak aku la teruk.. bumper dpn & blakang kemek.. bonet dpn terangkat.. sib bek la org towing keta nih ade.. die tolong bwk sane-sini tuk setel suma menda.. tepon Mr S gtau die.. da die wisau.. tp tkilan gak la die tak gtau family die.. sorg pun tak dtg jgk sampai sok.. aku mes gtau luah rasa.. da die pun emo.. rase bsalah.. cian lak bkn salah die pun.. =(

pg ahad tuh.. nak tak nak mak kna bwk balik keta sendri lepas anta aku kat bus stand.. memang air mata dok kua takmo henti2 nih.. sedih sgt2.. tak pasal2 jd gitu.. Banyak Allah bg petunjuk da.. dr ari khamis lg..

1. takdan bli tiket bas ari khamis kul 4.30 sbb lewat sket ja..
2. bas kul 5.30 tuka 8.30 am (jumaat)
3. bas 8.30 am tak dan nek..
4. ari sabtu tlupa mo bli buah tgn tuk family Mr S
5. ayah suh singgah bli brg tp aku tamo alasan kedai tu 24jam
6. kat simpang dpn PUO mak suh ikut kiri which is Ipoh Jaya.. tp aku decide pi ikut jalan besar (jalan yg Mr S accident)...

Tengah hari ahad tu kol mak.. masa tu aku ade kat KL da.. Alhamdulillah, mak ayah sampai umh da.. ptg tuh mak kol blik.. nak au aku kat na.. mak cite Mr S kol mak mintak maaf sbb tak dpt dtg jenguk ngan tolong.. cian lak dgr die kate gitu..

To Mr S... insyaAllah sy akan setia kat awak dan sayang awak slalu.. tima kasih sayang..!!


Muke Mr S da berbalut..


No comments:

Post a Comment